Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

12 aprilie 2017

La Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Roman se închide poarta vieții

Scriind la Guvernanți petiție
În două rânduri până acum
Ei au redirecționat mesajul
Către Șomaj schimbând macazul

Și aici respectă protocolul...
Chemându-mă printr-o adresă
Ca azi să fiu la sediul lor
Întrucât am deranjat motorul

Iar în adresă era scris
De altfel ca și altă dată
Că sunt chemat să analizeze
Problema la Guvern prezentată

Mai mult eu am vorbit se pare
Iar El spunând, citez: "nu-s pregătit"
"Că mâine era ziua în care
La nouă fix să mă prezint"

Azi e în 12.04.2017 după cum știu
Și pe adresă tot 12.04.2017 să mă prezint
Nu știu cum s-a dezorientat
Poate de muncă, de la stat?

A rămas că mă cheamă iar
În luna care vine
Că așa prevede protocolul
Închizând cercul și ocolul

Mi-au spus în repetate rânduri
Că nu pot obliga patronul
Să angajeze asistatul/șomerul
Mișcând din umeri trăgând zăvorul.